Odpowiedź jest jedna: ta, w której czujemy się dobrze. 

O różnych rzeczach możemy nie myśleć, ale najtrudniej jest nie myśleć o jedzeniu. Myślimy o nim ciągle, planując zakupy, idąc spać myślimy już co zjemy na śniadanie, w pracy układamy listę zakupów i planujemy co zrobimy na obiad, wychodząc na lunch też myślimy co zjemy lub.. wzięliśmy z domu box z lunchem ale tu też musieliśmy pomyśleć, kupić i przygotować jedzenie.. Jedzenioholicy w przeciwieństwie do alkoholików muszą jeść by żyć, kwestią jest: co jeść, kiedy jeść, jak jeść.. Czy można kontrolować swoje odżywianie? 

Zapraszam wszystkie osoby, które interesują się tematem zdrowego odżywiania, zdrowej wagi, kondycji psychicznej, przeżywanych emocji i stresu, wpływu środowiska oraz pracą nad mechanizmami odpowiedzialnymi za skuteczną i trwałą zmianę zachowań zdrowotnych, w tym żywieniowych do grupy na Fb: 

https://www.facebook.com/groups/profilaktyka.zdrowia.zdrowa.waga/

Co jest kluczem do sukcesu? Samokontrola? Motywacja? A może zmiana nawyków żywieniowych? W grupie nie ma tematów tabu.. Czy osoba z nadwagą lubi swoje ciało? Czy je akceptuje? Ile razy w życiu odchudzałaś się? Ostatnio czytałam ciekawy artykuł, że kobiety średnio 3 razy w roku podchodzą do diety redukcyjnej. Czy tak jest naprawdę?

Niemniej jeżeli zastanawiasz się czy przejść na dietę, jesteś w trakcie jakiejkolwiek diety, czy już ją kończysz, ale obawiasz się co będzie dalej, bądź jesteś już po diecie i każdego dnia borykasz się z trudnymi wyborami to –> TO MIEJSCE JEST IDEALNE DLA CIEBIE

Nie ma ludzi idealnych.. nie ma idealnej diety redukcyjnej.. nie ma jednej prawdy.. Dołącz do nas..

Dodaj komentarz